Klacht: de lachende tweede

op 31 januari 2014 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Ik voel me erg voor de gek gehouden door vakantieveilingen.nl. Tot nu toe was ik erg tevreden over de website, totdat ik net in een trucje ben getrapt: de lachende tweede. Want zo voelt het, klanten er in luizen met 1 druk op de knop. Bij de biedingen vragen ze nog of ik akkoord ga met de algemene voorwaarden, nu heb ik met 1 druk op de knop de aankoop gedaan en hier ben ik het niet mee eens! Voelt erg als oplichterij.

Mijn lachende tweede annuleren en goede uitleg geven bij de knop, niet 1 druk op de knop meteen aangeschaft. Een tussenscherm met voorwaarden (net als bij de biedingen).

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

Bericht van Vakantieveilingen.nl

3 jaren geleden - Beste heer/mevrouw, Vriendelijk dank voor uw bericht. Wij hebben u inmiddels een reactie verzonden per e-mail. Met vriendelijke groet, Lara - VakantieVeilingen.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 04 februari 2014 om 21:16 geantwoord

Klant heeft inmiddels per e-mail inhoudelijk uitleg gekregen over de 'Lachende Tweede'.

Heeft op 04 februari 2014 om 21:30 geantwoord

Geen oplossing! Ik kreeg een standaard mail met uitleg wat de lachende tweede is, maar dat weet ik nu ondertussen wel en daar vroeg ik niet om. dit heb ik ook terug gemaild maar hier heb ik nog geen reactie op gehad. daarnaast mailde ze ook dat ze mijn bieding niet gaan annuleren. slechte zaak dus, en geen reclame.

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Vakantieveilingen.nl beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door gootje