Klacht: de krant niet op het goede adres

op 30 augustus 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Sinds januari 2016 wil ik mijn krant bezorgd hebben op Landscheiding 2, 4209 DH te Schelluinen. Ondanks herhaalde verzoeken om te komen tot betere bezorging komt mijn krant niet op het juiste adres aan.
Ook na diverse malen telefonisch contact lukt het maar niet.
Intussen heb ik mijn abonnement maar opgezegd, want 8 maanden betalen voor een niet geleverd product is waanzin. De telegraaf zou met een oplossing komen, maar ik heb nog niets daarvan gezien.

Als ik mijn abonnementsgeld retour krijg en de telegraaf haar welgemeende excuses aanbiedt voor het opgelopen ongemak.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 30 augustus 2016 om 16:26 geantwoord

Geachte mevrouw Blokhuis,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht en onze excuses voor dit ongemak.
Wij hebben uw account bekeken en gezien dat er vanaf december 2015, drie meldingen zijn geweest. Mocht het inderdaad het geval zijn geweest dat De Telegraaf 8 maanden niet bezorgd is, dan kunnen wij dit hieruit niet zien. Wij hebben deze melding voor u geregistreerd, waardoor de status nu geescaleerd is. Wij gaan er vanuit dat het probleem zo spoedig mogelijk is opgelost, maar vragen u toch iedere keer uw klachten door te geven. Dit is voor ons namelijk de enige manier om te meten of de bezorging nog goed verloopt. Ook zullen wij u een aantal keer bellen om te horen hoe het met de bezorging gaat. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Groet, Monique ~De Telegraaf.

Alle klachten die gemeld zijn door nvt in dit geval