Klacht: De krant AD Rotterdam vergeten te bezorgen.

R. van t Hof-Visser op 11 december 2021 over Algemeen Dagblad in de categorie Kranten - Landelijk

Vanaf juni 2021 ziet de distributeur van het AD Rotterdam geen kans om de krant op tijd te bezorgen in mijn gedeelte van Schiebroek en ook bij mijn buren niet. Maar erger nog voor de 21ste keer (op 11-12-2021) helemaal niet te bezorgen. Sinds het AD ingelijfd is bij de DPG is het hommels. Iedere keer excuses (een doos vol heb ik inmiddels) maar het blijft dweilen met de kraan open..

Op mijn brief aan de directie heb ik nog steeds geen antwoord gekregen. Andere krant nemen is ook geen optie, want die komt van hetzelfde distriebutiecentrum. En daar gaat het allemaal mis.

Het is heel eenvoudig. Elke dag het AD op tijd in de brievenbus. En een ditributeur die doet waar hij of zij voor aangenomen is.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Algemeen Dagblad

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Algemeen Dagblad nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door R. van t Hof-Visser