Klacht: DE koffie reclame

[email protected] op 30 oktober 2020 over Aldi in de categorie Supermarkten

Mooie reclame van de aldi om DE koffie in de reclame te doen op vrijdag en zaterdag.Alleen vertellen ze er niet bij dat ze zo weinig pakken inkopen dat het bijna een lot uit de loterij als een pak kunt kopen. Zo weinig wordt er per filiaal ingekocht. Ik ben zelfs in Zevenaar en Didam geweest. Ik kreeg als antwoord van het personeel dat die allang uitverkocht was. Ik was om 10.00 in deze winkels. Mooie reclame voor de aldi als ze de gehele dag nee moeten verkopen voor de vaste klanten. Ze kunnen beter in de folder zetten dat ze maar een pakken per filiaal geleverd krijgen. Een ZEER slechte reclame. Ik zou me schamen als ik in zo,n filiaal moest werken. Ik hoop bij deze alsnog in aanmerking te komen voor dit aanbod.

Als de reclame ook daadwerkelijk voldoende in de winkels aanwezig zijn. Ik noem nu volksverlekkerij. Mensen naar de winkels lokken en niet waar kunnen maken wat in de folder staat.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Aldi over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Aldi in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Aldi een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Aldi

Heeft op 02 november 2020 om 13:53 geantwoord

Beste meneer Braam,

Ik begrijp uw frustratie heel goed. Ik geef u graag een reactie.
De Douwe Egberts aroma rood hebben wij altijd in het assortiment zitten, de huidige situatie doet ons meer koffie drinken dan normaal vermoed ik. Ik ga u een bon opsturen waarmee u alsnog de koffie kunt halen voor de aanbiedingsprijs, zodra hij weer op voorraad is.
Ik wens u een fijne dag verder.

Elles van Zuydam

Postbus 147
4100 AC Culemborg

[email protected]
Bereikbaar ma t/m vr 09.00 - 17.00 uur

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]