Klacht: De klantvriendelijkheid en de bezorging is ver heel ver te zoeken.

Teleurgesteldn op 30 oktober 2020 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Begin september zouden wij elke zaterdag de krant krijgen. Echter we hebben hem nooit ontvangen,ondanks het steeds bellen naar de klachtenservice. Wel werd het abonnementsgeld geïncasseerd. Zelfs twee maal ondanks het feit dat jullie op de hoogte waren gesteld van het niet bezorgen. Dit hebben we gestorneerd. Het abonnement was door ons al opgezegd omdat we de krant eind september nog steeds niet ontvingen. Tot overmaat van ramp krijgen we vandaag een sommatie. We hebben meteen gebeld en na een half uur wachten kregen we een medewerker aan de telefoon. Deze meneer reageerde erg onprofessioneel. Misschien moeten medewerkers het op deze manier afhandelen is ze dat geleerd bij de mediatraining. Maar om de verbinding te verbreken dat gaat me toch echt te ver.

Pas tevreden wanneer we niet meer lastig gevallen worden door de Telegraaf met rekeningen, sommaties waarvoor zij zelf ingebreke zijn gebleven.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 31 oktober 2020 om 14:37 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Ekhart,

Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent met de afhandeling van uw melding.

Wij kijken graag voor u na wat hier aan de hand is. Wij zien dat uw abonnement inmiddels opgezegd is en dat er geen openstaande posten meer zijn.

Wat betreft uw melding over onze collega. Wij vinden het heel jammer om te lezen dat u zijn houding als niet professioneel heeft ervaren.

Uit zijn aantekeningen in onze administratie lijkt het dat er aan uw kant ook geen correct telefoongesprek is gevoerd. De waarheid ligt waarschijnlijk in het midden.

Wij als Telegraaf hebben klantvriendelijkheid en klantgerichtheid hoog in ons vaandel staan en doen onze uiterste best om zaken waar klanten tegenaan lopen correct op te lossen.

Wij vertrouwen erop u bij deze voldoende geïnformeerd te hebben.

MH- Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door Teleurgesteldn