Klacht: de hondentuigje die licht geeft

op 18 oktober 2016 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Hoi

ik heb een hondentuigje die licht geeft en hij is roze en de maat is een l

en ik hoop dat hij snel binnen komt ik wacht al een week op die hondentuigje die licht geeft

groetjes van mevrouw van der woude

ik ben pas tevreden als die hondentuigje die licht ik hoop dat hij snel binnen komt

groetjes van mevrouw van der woude

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 18 oktober 2016 om 01:43 geantwoord

Beste klant Hanna Van Der Woude,

Het doet ons plezier u te kunnen mededelen dat uw bestelling op 2016-10-07 is verzonden via ChinaPost-untrack-Zhuoer. Het referentienummer is 42006858242. Dit nummer is slechts een serienummer en kan niet worden gebruikt om uw zending online te volgen. Onze voordeligste verzendmethode ondersteunt geen trackingmogelijkheid.

Het duurt meestal 10-20 werkdagen (14-28 dagen) voordat de zending aankomt. Neem echter zo spoedig mogelijk contact met ons op als u de bestelling nog niet hebt ontvangen op 2016-10-31. Wij nemen voor u dan contact op met de koerier.

Wij danken u voor uw begrip.Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u nog meer vragen hebt.

William
www.miniinthebox.com