Klacht: De hele dag op het vliegveld gezeten van Eindhoven door nalatigheid van CORENDON!

op 21 januari 2014 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

op Zaterdag 16 November ben ik in de vroege ochtend samen met mijn vriendin naar Eindhoven vertrokken.
Wij zouden om 09:00 vliegen naar Antalya. Daar aangekomen stod er aangegeven dat de vlucht een uur was vertraagd . Wij zeiden tegen elkaar ach kan gebeuren, drinken we gewoon een lekker kopje koffie bij starbucks ! Echter werd een uurtje vertraging uiteindelijk 11 uur ! we hebben de hele dag inclusief honderden andere reizigers op de luchthaven van eindhoven gezeten. Met reden van dichte mist? Na een halve dag op het vliegved gezeten te hebben kregen we pas een coupon om eventueel wat te drinken te halen. Vervolgens als je om informatie vroeg kon niemand je die geven? Kortom we werden totaal niet op de hoogte gehouden van wanneer wij eventueel WEL konden vliegen. Na een hele dag op de lucht[haven gezeten te hebben moesten we nog anderhalf uur in de bus zitten om uiteindelijk vanaf schiphol
te kunnen vliegen.

Dat er nu EINDELIJK iemand een reactie kan geven voor dit o zo slecht handelen. Ik wil een vergoeding/ tegemoetkoming of eventueel een nieuw aanbod ? hebben van die voorval. Door deze hele ellende hebben wij een hele dag vakantie gemist!!

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Corendon in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Corendon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Corendon

Heeft op 22 januari 2014 om 14:37 geantwoord

Geachte heer/ mevrouw,

U heeft reeds een inhoudelijke reactie mogen ontvangen.

Corendon webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Stobbe