Klacht: de heer

op 27 januari 2014 over Privilege in de categorie Online Veiling

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

zonder lidmaatschap en machtiging een dubbele afschrijving contributie tot 01-01-2015. We staan in het bel me niet register en zijn nooit lid geweest.

Gewenste Oplossing:

We hebben al de betaling laten storneren en betalingen naar P 6883111 laten blokkeren. Althans het verzoek daartoe is verzonden naar de Rabobank Horst-Venray

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Privilege over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Privilege in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Privilege een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Privilege

Heeft op 27 januari 2014 om 17:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer van Mil,

Wij hebben uw opmerkingen over het lidmaatschap bij Privilege op 25 januari 2014 ontvangen via klacht.nl.

In overleg via de mail is Privilege samen met u tot een oplossing gekomen. Wij zijn blij dat we u van dienst konden zijn.

Met vriendelijke groeten,
Webcare team Privilege
Fatiha

Heeft op 27 januari 2014 om 21:19 geantwoord

Blijkbaar schamen ze zich in het geheel niet om oplichtertje te spelen. Geen excuus of wat er maar op lijkt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Privilege beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door dubbelpuree