Klacht: de Heer

op 26 maart 2013 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 2 jaar geleden een Philips KTV (46PFL9704H12) gekocht. Deze KTV is opgenomen in mijn thuis netwerk. De foto’s, die uit mijn computer komen, krijg ik in een erg klein formaat op het scherm van de KTV te zien. Na een foutmelding van de KTV, krijg ik dan toch de betreffende foto te zien. (KTV is erg traag met het ophalen van de foto)Ik heb de KTV evenals de decoder/videorecorder ingesteld op 16:9 (stretchen), zonder resultaat. Op de Philips-site kan ik geen informatie cq telefoon nr. voor support vinden. De enquête die ik ingevuld heb, is in het chinees-nederlands.(slechte vertaal automaat) Toch heb ik niet alleen veel tijd in dit fenomeen gestoken, maar ook nog eens € 2500,– betaald. Misschien kan Philips wat meer aandacht aan zijn support-ondersteuning besteden. Zal een hoop ergernis schelen.

Gewenste Oplossing:

Een update/upgrade om deze mankementen te verhelpen na 2 jaar.
Wat meer aandacht aan hun klanten. (die per slot van rekening de salarissen van de ITers betalen)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Philips over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Philips een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Philips

Heeft op 17 oktober 2013 om 10:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Zaak afgesloten.

Alle klachten die gemeld zijn door wildenburg