Klacht: De duurste tickets gekocht voor de spaanse rijschool en uiteindelijk alleen in de hoek nog plek

op 11 oktober 2017 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Ik heb 2 tickets voor rang 2 (de duurste optie) besteld op groupon.
Gelijk dezelfde avond proberen om plaatsen te bemachtigen via de website die op de groupon stond.
Op beide dagen vr 27 en za 28 oktober konden we alleen nog maar in een vak zitten die helemaal aan de zijkant achter een ander vak zat, ook de stoelen waren niet te kiezen.
Op beide dagen alleen dat vak beschikbaar en de stoelen helemaal achteraan.
Heb ik daarvoor de duurste tickets gekocht?
op de officiele site waren er in elk vak van rang 2 nog genoeg plaatsen beschikbaar, groupon klanten krijgen zeker de slechtste plekjes helemaal achterin?
Gechat met groupon, kunnen niks voor me betekenen, moest bij de spaanse rijschool zijn, deze gebeld maar gaven aan dat de juiste persoon pas dinsdag weer aanwezig was (het was zaterdagmorgen toen ik belde) Ook vertelde de medewerkster me dat de tickets erg hard gingen. Kortom het was of nu reserveren voor de slechte plaatsen of wachten tot dinsdag met de kans dat je dan helemaal niet meer naast elkaar kan zitten en nog verder achterin een hoekjes word gepropt.
Ik vind het allemaal heel erg vreemd:
– De tickets stonden pas 2 dagen op de groupon site en van de 2e rang tickets waren er nog maar 80 tickets verkocht terwijl de 4e rang er al ruim 450 tickets waren verkocht.
– Op de originele site van de spaanse rijschool zijn nog genoeg plaatsen beschikbaar.
– Beide dagen is alleen dat ene vak achterin beschikbaar en dan ook nog dezelfde stoelen, dat klopt toch niet?
– Als ik voor de optie 1 ticket reserveren koos, kon ik wel in een vak voor aan zitten maar dan zit je dus alleen en zit de ander in een compleet ander vak.
Helaas had ik geen andere keus dan maar te boeken voor die plaatsen, Ik kon de groupon wel annuleren maar voordat ik het geld van de groupon terug had gekregen waren we een week verder en waren de plaatsen op de officiële site ook uitverkocht. Ik had niet zoveel geld om ook nog eens op de officiele site te boeken, jammer, was een cadeau voor min zusje en ben erg teleurgesteld in de plaatsen die ik voor dit geld heb gekregen, vooral omdat ik weet dat er nog zat plekken beschikbaar zijn maar omdat ik via groupon boek de minst goede plaatsen toegewezen krijg.

Dat je bij groupon niet alleen de slechtste plekken toegewezen krijgt.
Je moet eerst de groupon kopen voordat je de beschikbaarheid kunt zien, en als je dan wilt reserveren zie je pas dat er alleen nog plaatsen in de hoek helemaal achterin plek is.
Laat dat dan van tevoren zien dan kun je gelijk beslissen of het je geld waard is.
Verder had ik op de officiële site gekeken welke plekken er beschikbaar waren en daar waren er nog plekken zat, boek je via groupon dan heb je geen keus. Nog maar 1 vak beschikbaar en stoelen helemaal achteraan in het vak, je kunt niks anders selecteren of aanklikken.
Waarvoor betaal je dan zoveel als je uiteindelijk toch achteraan zit?

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Damian.Prinsss