Klacht: De digitale editie

op 18 juni 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 22 juni 2016 om 14:37 geantwoord

Geachte heer Holtslag,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht. Aan de hand van uw bericht vragen wij ons af of u bent ingelogd via het slotje rechts bovenin. Mocht dit zo zijn dan is het verstandig om even opnieuw in te loggen en anders De Telegraaf Krant app opnieuw te installeren via de stappen hieronder. Mocht dit niet lukken, dan horen wij dit graag.

Opnieuw Inloggen

Wij adviseren u opnieuw in te loggen aan de hand van de volgende stappen:

1: Wanneer u in de Telegraaf Krant-app bent, klikt u rechts bovenin op het inlogsymbool, het slot of het woord 'Abonnees'.
2: Druk op het groene slot-symbool en log uit. Wanneer u succesvol bent uitgelogd, is het slot-symbool dicht en grijs gekleurd.
3: Log nu opnieuw in via het slot-symbool . Gebruik uw gebruikersnaam (e-mailadres) en uw eigen wachtwoord.

Bent u uw inloggegevens vergeten? Ga naar mijnmedia.nl en druk aan de rechterkant op de pagina, onder de knop inloggen, op de link \"Wachtwoord vergeten?\".
Hier kunt u uw e-mailadres invullen om een e-mail aan te vragen voor het wijzigen van uw wachtwoord.
Houd er rekening mee dat het een paar minuten kan duren voordat u uw nieuwe inloggegevens kunt gebruiken.
Mocht het opnieuw inloggen niet voldoende zijn, raden wij u aan de applicatie opnieuw te installeren.

Installatie op Apple iPad/iPhone
1. U kunt de app verwijderen op de iPad door met uw vinger enkele seconden op De Telegraaf Krant-app te blijven drukken totdat de app gaat trillen.
2. Druk op het kruisje dat is verschenen en kies voor verwijderen.
3. Schakel het apparaat uit en zet deze daarna weer aan.
4. Ga naar de App Store en typ in de zoekbalk: De Telegraaf Krant.
5. Installeer de Telegraaf Krant-app en open deze daarna. Log via het hangslotje rechtsboven opnieuw in met uw e-mailadres en wachtwoord.
6. De Telegraaf krant app moet nu weer naar behoren werken en alle pagina's moeten weer zichtbaar zijn.

Installeren op Android
1. Ga naar de Play Store en typ in de zoekbalk: De Telegraaf krant.
2. Druk op de app en kies de optie verwijderen.
3. Schakel het apparaat uit en zet deze daarna weer aan.
4. Zodra de app verwijderd is, komt er \"installeren\" te staan. Druk op “installeren” en zodra het dit voltooid is op \"openen\".
5. Log via de knop ‘Abonnees’ of de drie puntjes rechtsboven opnieuw in met uw e-mailadres en wachtwoord.
6. De Telegraaf Krant-app moet nu weer naar behoren werken en alle pagina's moeten weer zichtbaar zijn.

Mocht dit uw probleem nog steeds niet oplossen, adviseren wij u de applicatie op een later tijdstip nogmaals te proberen.

Daarnaast heeft u de mogelijkheid om de krant te lezen via onze website http://www.telegraaf.nl/telegraaf-i op de computer of laptop.

Groet, Monique Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door herman gerhard