Klacht: De deur niet open doen

op 04 juni 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik kwam aanlopen bij de bushalte en ik stond al voor de deur van de bus. Beetje jammer dat de buschauffeur de deur van de bus niet voor me open doet en zomaar wegrijd. Waardoor ik nu dus een half uur langer moet wachten en mijn afspraak mis. Bedankt he.

Wanneer de buschauffeur een goede reden had om voor m'n neus weg te rijden

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

11 maanden geleden - Beste Sabine, Niet leuk om te lezen dat de chauffeur de deur niet heeft geopend en voor je neus is weggereden. Ik kan me voorstellen dat je hiervan baalt. Ik wil je klacht graag doorgeven aan de vestiging zodat het verder kan worden uitgezocht. Zou je dan nog aan kunnen geven in welke plaats de bus doorgereden, welke lijn, hoe laat en bij welke halte? Zodra ik deze gegevens heb ontvangen geef ik je klacht intern door. Met vriendelijke groet, ^LH Arriva Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht Sabineeee

11 maanden geleden - Dit was in Oosterhout op het busstation. Lijn 327 richting Tilburg rond kwart voor 6 Groetjes, Sabine

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 05 juni 2016 om 12:49 geantwoord

Beste Sabine,

Bedankt voor de toelichting. Zoals mijn collega gisteren al aangegeven heeft heb ik je klacht intern doorgestuurd naar de teammanager in de regio zodat deze situatie besproken kan worden. Excuses voor het ervaren ongemak en hopelijk ervaar je in de toekomst verbetering zodat je wel gewoon kunt instappen.

^MR
Webcareteam Arriva.

Alle klachten die gemeld zijn door Sabineeee