Klacht: De derde Senseo alweer in 2,5 jaar

op 03 februari 2014 over Philips in de categorie Electronica Merken

Mijne Heren,

Langs deze weg wil ik mijn ongenoegen en teleurstelling uitspreken met betrekking tot het feit dat ik in circa 2,5 jaar tijd alweer aan het derde Senseo apparaat toe ben, aangezien de beide vorige exemplaren voortijdig het strijdtoneel hebben verlaten wegens disfunctioneren.
Aan het conformiteitsvereiste (product dient te beantwoorden aan koopovereenkomst conform artikel 7:17 van het Burgerlijk Wetboek) wordt mijns inziens in beide gevallen dan ook niet voldaan. Gezien de naam, bekendheid en betrouwbaarheid van de fabrikant, kan ik op zijn minst toch verwachten minimaal 3 jaar jaar probleemloos van een Senseo apparaat dagelijks te kunnen genieten. De bijgevoegde foto bevat de beide gesneuvelde modellen. Het heeft niet zo mogen zijn, misschien vette pech, maar ik wil hier toch langs deze weg bij stil staan.

Aangezien ik van beide apparaten geen bon of nota meer heb, wil ik u vriendelijk vragen wat u eventueel voor mij kunt betekenen. Het liefst ontvang ik natuurlijk een nieuw exemplaar (mag de eenvoudigste zijn die er is).

Philips

Heeft op 20 februari 2014 om 11:31 geantwoord

Klant een email gestuurd met de vraag om contact met ons op te nemen zodat we hem een passende oplossing kunnen bieden.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Philips een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door pkiemedia