Klacht: De derde dag geen wifi en tv

op 14 december 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Door een administratieve fout bij ziggo is ons hele pakket afgesloten sinds dinsdag! Dit schijnt niet opgelost te kunnen worden! Dus de mediabox doet niets meer en geen wifi thus……niet te geloven, na jarenlang trouw lidmaatschap toch maar overstappen?

Gewenste Oplossing:

Als de tv het weer doet en internet weer werkt.gewoon dat waar ik voor betaal! Ik hoef geen extra's, alleen dat het weer werkt!

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Geluksvogel69