Klacht: de chauffeuse reed dik door rode licht.

op 05 juli 2013 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Het gaat om het volgende de chauffeuse van lijn 8 komende van praediniussingel metbus kenteken BX-JX-20 reed finaal door rood licht en ik kwam van damsterdiep{nieuwe gedeelte} dat was om 12.00 uur op 05-07-2013.HET busnr was 3022.Toen ik haar hier fatsoenlijk op aansprak begon de (mevr.) in kwestie ze was mager droeg bril had kort licht bruin haar schat ong 45 jaar asociaal op mij te schelden waar ik my mee bemoeide en zy had groen kan niet want getuige naast my zag en wil verklaren dat wij groen hadden.Ze wou haar naam /nummer niet geven etc.

ᷰᷰᷰ

ᷰᷰᷰ

Ik denk indien de betreffende persoon vandaag nog haar excuses aanbiedt ik de zaak zal laten rusten anders doe ik vanavond per computer aangifte bij de politie wegens hetcreeren van een levens gevaarlijke verkeers situatie.Haar houding omtrent de hele kwestie irriteerd my nog het aller meenst.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Arriva

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Arriva nog niet in behandeling is genomen.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 18 juli 2015 om 13:13 geantwoord

Wij hebben je klacht ontvangen en gelezen. Wij betreuren je ervaring en bieden hiervoor onze excuses aan. Je klacht is in 2013 ingediend. Wij waren destijds nog niet actief op Klacht.nl, daarom heb je geen reactie van ons ontvangen. Aangezien wij ervan uitgaan dat je klacht niet meer actueel is, hebben wij deze gesloten. Mocht je alsnog willen dat je klacht in behandeling wordt genomen dan verzoeken wij je een nieuwe klacht in te dienen. Bedankt voor je begrip.

^DK
Webcareteam Arriva