Klacht: Bakken van de snacks

Wendy2313 op 26 december 2018 over De Broodfabriek in de categorie Feest/Festival/Evenement

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik bestelde een broodje kroket bij de snackkraam .
Na 4 minuten kwam mijn kroket er tot mijn verbazing uit . Dus ik heb een plastic mesje gepakt deze in mijn kroket gestoken en je raad het al de binnen kant was nog koud . Dus ik weer terug naar die jongen hem verteld dat mijn kroket koud was dus werd er een nieuwe gebakken . Weer na 4 minuten kwam deze uit de frituur . En weer koud na het testen met een plastic mesje . Dus ik die jongen weer geroepen . Hij heeft mijn kroket tussen mijn broodje uit gehaald en terug gegooid in de frituur . Naar mijn weten hoort dat niet volgens de hygiëne regels . Maar goed daarna was hij net aan warm en heb ik het er maar bij gelaten . Volgens mij heeft het personeel daar een snackbak cursus nodig want dit kan niet . Een kroket heeft een kleine 7 minuten nodig om goed warm te zijn en geen 4 .

Gewenste Oplossing:

Niet .

Ik koop daar niks meer

Beoordeling 1/10 star-1 (10)
Alle klachten die gemeld zijn door