Klacht: De beveiliger was tedichtbij voor iets wat niet nodig was

op 08 april 2020 over Aldi in de categorie Supermarkten

Ik was in de aldi op de laakkade 126e de beveiliger was karretjes aan het schoonmaken bij de jumbo ik had een box bij me met muziek had hem niet altehard staan … maar hij kwam van de jumbo na de aldi en kwam dicht bj me staan hield zich niet aan de 1,5 meter afstand .. want ik verstond hem gewoon … maar oke …maar ik moest hem van hem uit doen … dus ik vroeg hem waar staat dat … hij zegt weer tegen mij ik zeg dat terwijl hij nog steeds geen 1.5 meter afstand houd terwijl we 1.5 meter afstand moeten houden … dus ik vraag maar waarom moet hij uit dan …want ik kan hem ook zakken het geluid … maar hik moest uit … eindstand mog ik van hem ook niet me boodachappen betalen … want dat bepaalde hij ook ff terwijl ik in de tussen tijd me geluid had gezak … want eindstand sprak hij boven de muziek uit … en is ook hoe je mensen aanspreek .. want ik was al bij de kassa en aan het afrekken en hij stopte dat ook nog … dus moch me boodschapen niet betalen en moest weg .. maar is corona tiid 1.5 meter afstand .. en in de winkel lopen ook mensen die je erop kunnen aanspreken maar dat gebeurde niet want hij kwam van de overkant van de jumbo om ff tezeggen dat me muziek uit moet en bepalen dat ik niet mag betalen … want zag geen huisregels dat er stond dat het niet mag … vandaar dat ik vroeg waar staat dat … vund gewoon niet kunnen wat hij deed … woon bij me ouders en werk zelf ook … maar als ik iemand aan houw ik me aan de afstand en hij niet …want je moet niet zomaar na mensen toegaan … want je weet niet of ze corona hebben … maar oke ik vroeg toen aan de kassamesewerken sins wanneer beslit een beveilig of je spullen mag betalen … is er geen bedrijfs manager .. kreeg als antwoord hij is daar voor … dus ik dacht oke … dus hij kan gewoon huisregels maken en beslissen hoe of wat … en zich niet aan de protocol houden van 1.5 meter … want ik weet niet of hij corona heeft of bij zich draag …daarom 1.5 meter vind dat ze daar wel mogen gaan kijken want strajs nog meer mensen ziek omdat de beveiligers denken dat ze het niet hoeven tedoen …protocol is voor het heleland dus voor iedereen wil niet zomaar besmetting oplopen terwijl je gewoon mensen op afstand kan aanspreken ….

Tevrede is afwachten dat er geen zieken bij me thuid komen dus tevrede kan je niet zijn is afwachten vooral deze tijd en houw je aan 1.5 meter geld ook voor de beveilogers en aldi mag erop aangesproken worden want was gewoon druk in die hal

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aldi

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aldi nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Khaball2007