Klacht: De bestelling niet geleverd

Hayatdouri op 07 september 2020 over Konfor Home in de categorie Internetshops - Meubels

Ik heb één bank besteld bij Konfor home. Het bedrijf heeft beloofd dat de bestelling binnen 8 a 12 weken gaat leveren. Na 8 weken belde ikwekelijks met het klantenservice, maar elke keer wordt tegen mij gezegd dat de bestelling over een week geleverd zal worden. Ik zit nu in week 17. Vandaag weer gebeld, maar ik kreeg het zelfde belofte te horen. Ik vindt enorm frustrerend dat een bedrijf niet aan zijn beloofde kan komen. Ik wil mijn geld terug!

Ik wil mijn geld terug. Ik vertrouw dit bedrijf niet meer en wil niks met het te maken hebben.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Konfor Home

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Konfor Home in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Konfor Home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Konfor Home

Heeft op 03 maart 2021 om 13:22 geantwoord

Beste Mevrouw Hayat El Misbahi,

Wat vervelend om te lezen dat u ervaring bij Konforhome zo slecht is verlopen.

Indien u nog steeds met klachten zit, kunt u deze altijd indienen per e-mail naar [email protected] Wij gaan dan proberen het met u op te lossen.

Indien u nog andere vragen heeft kunt u het klantenservice nummer bellen.

Team Konfor Home

Hayatdouri

Heeft op 03 maart 2021 om 14:20 geantwoord

Er is niks opgelost!

Alle klachten die gemeld zijn door Hayatdouri