Klacht: De beschikbare iPhone die nog steeds wordt aangeboden is na 6 wkn nog niet geleverd

op 08 juli 2016 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Een refurbished iPhone besteld via Groupon. Was beschikbaar en binnen twee weken zou het geleverd worden. Na vele mailtje rechtstreeks met te leverende bedrijf (service@reseller.com), chat contacten, mail contacten en telefonische contacten na iedere keer weer de belofte …nee er is een kleine storing geweest maar deze week wordt het geleverd…. Er is na 5 weken nog steeds niets geleverd. De medewerkers van de klantendienst zijn alleraardigst. Ze beloven je van alles maar er komt niets en je bestelling wordt onder aankopen gewoon afgeboekt en vervolgens wordt je overspoeld met mails over je reactie over het geleverde. Wat geleverde. Heb nog steeds geen iPhone…. De grap is dat de advertentie er nog steeds op staat. Hoe is het met de ander ‘500 keer aangevochten. Hebben die wel de iPhone ontvangen. Nu beloven ze het geld terug te storten binnen 30 dagen? 30 dagen hoezo. Gewoon overmaken dan is het er de zelfde dag. Geen kapsones en nu afwachten of mijn geld terug komt

IPhone ontvangen of met spoed geld terug en onmiddellijk de advertentie verwijderen!

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mevr. Doldersum