Klacht: De 15de februari betaald vr mijn behang

jolandabessem op 26 februari 2021 over Praxis in de categorie Bouwmarkten

Heb nog steeds mijn behang niet elke dag gebeld nr de 17de februari klacht via klantenservice gestuurd dat ik gebeld hebt vnaf woensdag de 17 februari en zondag de 21ste email via klantenservice gestuurd de 22ste gebeld weer waar het bleef ook gezegd dat ik verhuisd was en adres doorgegeven, en woensdag de 24ste weer gebeld dat ik het behang niet meer wil en ze zou het annuleren nu net de 26 februari weer gebeld rond 18.10 en je collega zei vn dat die collega vn woensdag nieuw en niet geannuleerd kan worden, en dat ze vd of morgen ad de deur kan staan ik zei wil gewoon me geld terug ja zei ze als ze vr de deur staan kunt u zeggen ik neem het niet hoef u gn retourkostenn betalen ik zei ja en als ik dan niet thuis ben, ja dan lever we het bij de buren af ik zei Jah mr dan moet ik wel een email krygen hoe weet ik anders dt het komt en toen zei ze als u er niet bent en niet open doet moet u zelf de retourkosten betalen en toen zei ik wat is dat vr smerig bedryf praxis toen hing ze neer ik vind gewoon we zijn nu 2 weken verder nr mijn betaling vn bijna 72 euro vr behang vind dit echt slecht gerege geleverd overal heb ik vr mijn huis spullen vndaan op tyd en vind dit niet kunnen wil mijn geld terug gr jb

Als ik mijn geld terug kryg ja dn ben ik tevreden

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Praxis

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Praxis nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jolandabessem