Klacht: Databundel ipv beltegoed

op 25 juni 2016 over Lyca mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Op 12 juni heeft mijn moeder in een avondverkoop winkel in Amsterdam beltegoed gekocht om haar mob. telefoon op te waarderen. Nadat ze de code ingetoetst had, kreeg ze de melding dat het al gebruikt zou zijn. Ze ging terug naar de winkel maar moest zelf met klantenservice bellen. Ze belde maar begreep de opties niet goed en wilde eerst met mij overleggen. Vandaag belde ik met klantenservice en kreeg te horen dat de code al gebruikt zou zijn. Het was een databundel en geen mobiel. Mijn moeder heeft geen internet op haar mobiel en er daarom ook niks aan. De klantenservice kon er niks aan doen. Vervolgens belde ik de winkel aangezien zij een databundel hebben verkocht ipv mob beltegoed waar mijn moeder omvroeg. De winkel is zeer ontevreden over Lyca omdat dit soort problemen vaak voorkomen buiten hun schuld om. Volgens hun ligt het probleem bij Lyca…

Wanneer mijn moeder de 10€ beltegoed opgewaardeerd krijgt waarvoor ze betaald heeft.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lyca mobile

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lyca mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Cristina da Silva