Klacht: Data waarop High Tea bij Bar Beton te reserveren is kloppen niet!

op 10 augustus 2016 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Ik probeer via de Groupon site te reserveren voor een High Tea bij Bar Beton. Op de groupon site staat dat de bon alle dagen van de week geldig is maar toch is er op de reserveringspagina geen enkele dag in het weekend beschikbaar. Bar Beton zegt dat zij nog wel data in het weekend beschikbaar hebben dus ik heb deze klacht bij Groupon neergelegd maar ondanks dagelijks rappelleren tot nu toe geen enkele reactie van hen ontvangen!!!

Regel dat er gewoon in het weekend data beschikbaar zijn zoals Bar Beton aangeeft.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Groupon in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupon

Heeft op 12 augustus 2016 om 17:00 geantwoord

Beste mevrouw Joustra,

Bedankt voor uw bericht. Vervelend dat u nog geen passende oplossing heeft ontvangen.

Omdat u met dit e-mailadres niet geregistreerd bent voor een Groupon-account kan ik uw verzoek op dit moment niet in behandeling nemen.

Indien u de bestelling met een ander e-mailadres heeft gedaan, ontvangen wij graag dat e-mailadres en de postcode en het huisnummer die opgegeven zijn bij registratie van het account.

Indien u de bestelling niet met een ander e-mailadres heeft gedaan, hebben we meer informatie nodig over de bewuste transactie. Wij verzoeken u uw rekeningafschrift van de desbetreffende betaling naar ons door te sturen, met hierop de volgende informatie: kaarttype, 4 laatste cijfers van uw kaartnummer, datum van transactie en het exacte bedrag. Aan de hand daarvan kunnen we uw voucher(s) opzoeken.

Graag ontvang ik een antwoord van u met de gevraagde gegevens in een geheel nieuwe bericht, zodat ik u verder van dienst kan zijn.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Groupon Customer Support

Alle klachten die gemeld zijn door petra.joustra