Klacht: Dat er de moeite wordt genomen om iets in de winkel te kunnen bestellen en niet doorverwezen wordt naar de website

op 20 juli 2019 over Prenatal in de categorie Kledingwinkels

Ik kwam vandaag in de winkel Amersfoort en zag dat alle muziekmobielen in de aanbieding zijn, dus ik vraag aan de kassa of ze van happy horse het konijn in donker blauw hebben? Nou het eerste meisje bij de kassa kijkt me schaapachtig aan en weet niet waar ik het over heb, een heel bekend kindermerk happy horse en ze hebben er veel van in de winkel staan, maar ja.. Dus 2e meisje erbij gevraagd. Oh ja misschien kunt u die in de webshop bestellen. Nou dat wil ik niet want ik wil ook geen verzendkosten betalen. En ik wil hem gewoon bij jullie bestellen. Nou ze bleef me doorverwijzen naar de webshop of die daar misschien verkrijgbaar was? Dus jullie kunnen hem niet voor mij gewoon bestellen hier? Nee dat was niet mogelijk blijkbaar. Ze bleef maar de webshop noemen. Wat raar dat je bij zo’n groot bedrijf niet gewoon wat in de winkel mag bestellen, terwijl dat wel op hun website vermeldt staat?!?! Ze namen geen eens moeite om te kijken of die verkrijgbaar was… Zie kopie tekst ;

Wij zijn systeemtechnisch niet in staat om de voorraden van de winkels in te zien of hierover navraag te doen bij de winkels. Wanneer een artikel niet voorradig is in de winkel, adviseren we je een medewerker uit de winkel aan te spreken. Mogelijk kunnen zij het artikel voor je bestellen.

Vgens mij moeten hier medewerkers nog veel dingen leren want zo jaag je heel erg klanten weg die de moeite nemen om van barneveld naar de winkel in Amersfoort te rijden….
Ik ben weer zwanger van een tweede kindje dus het kost mij meer moeite om dingen te ondernemen met mijn oudste kind met mijn bekkeninstabiliteit. Maar ik heb niet echt de behoefte om zo in de winkel voor mijn 2 e baby straks nog spullen bij jullie in de winkel te kopen op zo’n manier..

Als er voor mij gewoon nagekeken wordt of van de muziek mobiel van happy horse rabbit deep blue besteld kan worden want die wil ik graag kopen bij prenatal amersfoort

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Prenatal

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Prenatal nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Yuna1616