Klacht: Geen aktie op klacht van 28 juli

W. Kerkhof op 14 november 2014 over DAS in de categorie klachtmelden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 28 juli zond ik mijn klacht aan directie DAS ivm slechte afwikkeling van een autoschade. Ik zou worden teruggebeld. Dat is niet gebeurd. In de dagen, weken daarna was hoofd afdeling Verhaal niet te bereiken.
Voorzover al enige actie is deze weinig doeltreffend.

Gewenste Oplossing:

Vergoeding van door mij geleden schade zoals in klacht benoemd, met name de leenauto en stallingkosten (taxatiebedrag en deel leenauto - en stallingkosten heb ik ontvangen).

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DAS over deze klacht.

Bericht van DAS

10 jaren geleden - De klacht op 30 december 2014 ontvangen en intern doorgestuurd naar de betreffende afdeling.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DAS in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht

10 jaren geleden - Er werd vorige week door DAS afdeling Verhaal telefonisch kontakt opgenomen. Dit heeft nog niet tot een oplossing geleid. Tot 19 januari is de man met vakantie. Wij wachten geduldig op een konstruktieve opstelling.

Reactie van de melder van de klacht

10 jaren geleden - Er zijn extra kosten ontstaan door de trage afwikkeling. Beloften over termijn vergoeding leenauto en stallingkosten werden nog niet gerealiseerd. Taxatie van door DAS ingehuurde expert te laag. Men wil minder claimen dan de verzekeraar tegenpartij acceptabel vindt. Onlangs begreep ik via de Volvo-club dat de eigenaren van DAS de grote verzekeringmaatschappijen zijn. Deze constructie kan heel nadelig uitpakken. Je denkt rechtsbijstand c.q. hulp bij een claim te krijgen maar wordt eerder tegengewerkt. Je krijgt het idee dat ze voor de "tegenpartij" werken. Blijkbaar is deze konstruktie in Nederland/Europa legitiem. Tot nu toer veel financieel nadeel door de werkwijze van DAS. Ik hoor dit veel bij navraag en reakties die ik krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DAS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DAS

Heeft op 16 januari 2015 om 17:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

7/1: Er is telefonisch contact geweest, waarbij er naar tevredenheid adequate werkafspraken zijn gemaakt.

16/1: Er is vandaag door de directie van DAS schriftelijk gereageerd.

Reactie van de melder van de klacht

9 jaren geleden - Gisteren tel. gesprek gehad met DAS lid managementteam. Bleek helaas niet ingelezen. Belt maandag terug. DAS blijkt nog steeds niet bereid hand in eigen boezem te steken. (Door traagheid extra kosten voor leenauto en stalling). Als het gaat om het nakomen van beloften dan is men bij DAS niet thuis. Van een zelfreinigend vermogen binnen de verzekeringswereld is mij in elk geval bij DAS nog niets gebleken. Hier geldt de wet van de jungle ! Had het enig nivo dan zou je er nog om kunnen lachen.... Ook hier weer, op deze site, wil men de indruk wekken dat de klacht is opgelost. Ik zou zeggen: DAS neem je verantwoordelijkheid en geef toe wanneer je tekortschiet. En probeer op een constructieve wijze tot een oplossing van het probleem te komen. Zorg dat je op de hoogte bent van de inhoud van de klacht als je kontakt opneemt. Deze klacht is dus nog steeds niet opgelost !

Reactie van de melder van de klacht

9 jaren geleden - Beste redactie, De enige inspanning die het bedrijf DAS heeft geleverd is een paar telefoontjes plegen. Zelfs een begin om tot een oplossing te komen is er niet gemaakt. Toch laat u toe dat bedrijven de klacht als zijnde opgelost melden. De druk is voor hen zo van de ketel. Deze werkwijze vind ik erg discutabel, u neemt tegen betaling het bedrijf in bescherming en de klant die gedupeerd werd heeft het nakijken. Vandaag zou ik worden teruggebeld door DAS, is niet gebeurd. Ik blijf dus met het probleem zitten. De enige die er beter van werd is eigenlijk Klacht.nl, u kreeg er een vergoeding voor. Ik ga deze werkwijze op andere sites ter discussie stellen en probeer mijn recht op een andere wijze te krijgen. Geinteresseerden kunnen kontakt met mij opnemen [email protected]

Reactie van de melder van de klacht

4 jaren geleden - Einde september 2020 is de klacht nog steeds niet opgelost !

Bericht van DAS

4 jaren geleden - Geachte heer of mevrouw Kerkhof, Heeft u voor mij uw dossiernummer? Alvast dank!

Alle klachten die gemeld zijn door