Klacht: Dansschoenen

op 07 juli 2012 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Beste,

Op 2 mei 2012 heb ik bij jullie een paar dansschoenen besteld dewelke door jullie ongeveer een maand nadien geleverd werden.

Aangezien de maat van deze schoenen mij niet paste had ik jullie een mail gestuurd om te vragen wat de procedure was om deze terug te sturen en een grotere maat te bestellen.

Daarbij moest ik allerhande foto’s nemen en deze naar jullie doorsturen.

Tot op heden heb ik nog geen reactie gekregen, deze mail met foto’s werd reeds verstuurd op 15 juni 2012.

Dit lijkt mij toch een hele periode om de mail te beantwoorden en mij van een antwoord te dienen omtrent de procedure van terugzending.

Graag zo spoedig mogelijk een antwoord van uwentwege.

Annick REYNAERTS

Een grotere maat of geld terug

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 09 juli 2012 om 03:52 geantwoord

Beste klant,

We vinden het erg vervelend om te horen hoe uw bestelling bij LightInTheBox.com/MinInTheBox is verlopen. Onze welgemeende excuses voor het probleem en veroorzaakte ongemak. Wij hebben zojuist een email naar u gestuurd met daarin een voorstel tot oplossing. Mocht u hierover nog verdere vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen in een antwoord op de verstuurde e-mail.

De klantenservice
Lightinthebox/MiniInTheBox

Reactie van de melder van de klacht NickyR

5 jaren geleden - Het klinkt eigenlijk te mooi om waar te zijn? Afwachten dus tot mijn dansschoenen geleverd worden. Alvast bedankt

Alle klachten die gemeld zijn door NickyR