Klacht: Dame van Ford service app wil niet helpen

op 02 juni 2018 over Ford in de categorie Automerken

do 24-5-’18 zei mijn Fiesta uit 2013 doe het zelf maar ik stop er mee.
Ik was net onderweg naar de oprit van het Schieplein en aan het begin van deze oprit kwam ik tot stilstand met de rechterzijde van de auto bijna tegen de vangrail(dus rechterportier kon niet open) en aan de linkerkant voorbij rijden verkeer op een afstand van 40-50 cm.
Er was dus geen vluchtstrook.
Dus ik via de Ford service app tel. nummer 0592309652 gebeld om 11:25 uur.
Ik kreeg een dame aan de lijn die(volgens mij) normale vragen stelde zoals wat is het kenteken, km stand, wat er gebeurd was enz.
Alles normaal totdat zij vroeg bij welk hm-paaltje ik stond. Ik zei toen dat dit 30,5 was maar dat ik wat in het gele vierkantje niet kon lezen van de plek waar ik was(in de auto dus). De dame zei dat ik er dan naar toe moest lopen waarop ik antwoordde dat dit niet kon omdat ik in de auto zat.
De dame zij op gebiedende wijs dat ik direct mijn auto uit moest. Dit kan niet zei ik want de rechterportier kan ik niet openen want die staat bijna tegen de vangrail en aan de linkerkant raast het verkeer op zo’n 40-50 cm langs mijn auto. Als ik mijn deur open zou doen had ik binnen een paar seconden een draaideur.
Mevrouw had daar niets mee te maken ik moest direct de auto verlaten zo niet dan zou deze dame mij niet helpen, ik heb toen het gesprek beëindigd.
Ik had nog bij mijn autopapieren een pasje van Stern dit is een garantiepasje en mobiliteitspas dus heb ik Stern mobility ofzo gebeld en het gesprek met deze dame van Stern was een hele opluchting na het gesprek met de dame van Ford service.
Deze Ford service dame had het idee dat zij vanuit haar geriefelijke bureaustoel wel even via de telefoon de situatie kon beoordelen waarin ik mij bevond. In mijn ogen dus een totaal ongeschikt persoon op deze werkplek!
Via de dame van Stern was alles in ongeveer een minuut of 5-6 geregeld

Ach wanneer ben ik tevreden? Ik ben financieel niet benadeeld dus het enige waar ik wel een tevreden gevoel bij zou krijgen is dat de dame van Ford service (en die is makkelijk te vinden met het tijdstip van bellen, hm paal 30.5 enz.) een opfriscursus krijgt hoe behandel ik klanten op de beste manier en als de cursus bestaat Ik kan op mijn werkplek nooit de situatie beoordelen vanaf mijn bureaustoel
Ik hoop in ieder geval dat toekomstige automobilisten met panne deze dame niet zullen treffen.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ford

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ford nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door drapeau