Klacht: Dalurenkaart

op 10 oktober 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Per 1-9-2016 heeft de NS stilzwijgend het verrekenen van het dalurentarief aangepast. Wanneer een reis is begonnen in het daluur wordt het volle tarief toch in rekening gebracht wanneer de reis continueert in de spits.
Ik heb een product gekocht waarvan de functionaliteit ongecolsulteerd is gewijzigd. Dit is vergelijkbaar met een TV fabrikant die mijn smart TV een softwarewijziging oplegt waardoor ik twee ingangen plots niet meer kan gebruiken.

De gewijzigde functionaliteit terug draaien naar de situatie voor 1-9-2016

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen