Klacht: niet komen op afspraken

op 20 april 2018 over Dakcontrol in de categorie Aannemers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

hallo,

op 15-12-17 is bij ons dakcontrol geweest.
ze zouden in eerste instatie alleen de dakgoot schoonmaken.
maar zagen een lekkage. dus deze hebben ze verholpen.
ze zouden de hele goot repareren. (6meter) ze waren binnen 10 min helemaal klaar.
en we moesten een bedrag van 375 contant betalen.
na 2 maanden weer lekkage. het bedrijf opgebeld. afspraak gemaakt maar werd op de dag zelf gebeld dat er iemand ziek was. nou dit kan gebeuren.
weer een nieuwe afspraak gemaakt. 2e keer kwamen ze niet opdagen. ben er achtteraan gaan bellen. kreeg te horen dat het allemaal erg uit liep. dus dat ze niet kwamen.
Een derde afspraak gemaakt. weer kwamen ze niet opddagen. weer gebeld kreeg te horen dat ze autopech hadden.
een vierde afspraak gemaakt. ze kwamen weer niet op de afgesproken tijd. weer gebeld ze waren er van verzekerd dat ze onderweg waren. heb niemand gezien.

Gewenste Oplossing:

het bedrijf kan me alleen tevrede maken als ik me volledige bedrag terug krijg. want hoe hun te werk gaan is schande

Alle klachten die gemeld zijn door Charlotte Friskes