Klacht: Geen enkele reactie op klacht

op 23 maart 2018 over Dakcontrol in de categorie Aannemers

2 maanden gelden heb ik een kleine schoorsteenbrand gehad. Ik wist niet dat ik de schade kon verhalen op mijn verzekering en belde Dakcontrol om de schoorsteen te vegen. Dit ging via de website schoorsteenvegerdirect.nl . Zij kwamen en constateerde dat de kap was verbrand en de schoorsteen stuk was. Nieuwe kap geplaatst met rotorven (rotorven betaal je apart) en de schoorsteen gemaakt. Kosten meer dan € 1.244,48. De verzekering betaalde deze kosten. Omdat wij nog steeds rook binnen kregen en de buurman ook zijn ze tweemaal terug geweest. Ze hebben toen nog meer schade aangericht zowel bij ons als bij de buurman en hebben de rotorven mee teruggenomen. Ik heb verscheidende telefoontjes gepleegd en e-mails gestuurd: Geen enkele reactie terug. Ik heb toen ZLM (mijn fijne verzekering ) en die hebben een expert gestuurd. Het rapport en de foto’s liegen er niet om. Het is ene grote puinhoop.
ZLM vindt dat wij de schade moeten verhalen op Dakcontrol of in ieder geval het betaalde bedrag terug vorderen. Dit heb ik gedaan en de foto’s en het rapport van de expert meegestuurd. Geen enkele reactie.
Kunt u mij hiermee helpen. Zo ja dan kan ik de foto’s en het rapport doorsturen.

Als Dakcontrol mij het betaalde bedrag teruggeeft of de kosten van de schade die zij maakte betaalt.

Alle klachten die gemeld zijn door Lenie2