Klacht: Dak voor Pavljoen Faaborg

op 17 juni 2016 over Jysk in de categorie Interieurbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo , wij hebben in juli 2014, een partytent , met zijwanden en een extra dak gekocht.
Extra dak gekocht voor het geval de partytent niet meer te koop is.
Nu waren we aan vervanging toe met de nieuwe dak.
Die hebben we eergisteren er op gedaan, maar hij lekte, wij dachten dat gaat wel over.
Maar vanmorgen regende het veel en de tafel en stoelen zijn nat geworden.
Dat hadden we niet met de oude dak.
Wij zijn naar jysk in Zaandam geweest en kregen als antwoord een partytent lekt altijd, en kregen nul op rekest .
Wij vinden dit wel erg raar, vooral bij de eerste dak was het niet het geval.
Ik hoop dat u het voor ons kan oplossen met een nieuw dak.
We horen graag van u.

Vriendelijke groeten Guus en Ineke Meijer

Gewenste Oplossing:

Graag een nieuw dak

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Jysk in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Jysk een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Jysk

Heeft op 17 juni 2016 om 15:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer en mevrouw Meijer,

Wat vervelend dat het dak van uw partytent lekt. Helaas kunnen wij u geen vervangend dak toezenden. Wij sturen uw klacht door naar de manager van onze winkel in Zaandam. Vanuit de winkel zal er contact met u worden opgenomen over uw klacht.

Met vriendelijke groeten,

Tari
JYSK Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door nieuw dak