Klacht: Dagtoegang premium wel betaald maar niet gekregen

op 08 oktober 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Ik heb tot 4 keer toe een dagtoegang betaald maar niet gekregen. Krijg melding over verificatie die niet gelukt is. Volgende dag ontvang ik via iTunes wel factuur met afgeschreven bedrag (0,99 euro per keer).

Ik wil of 4 keer tegoed voor dag toegang of mijn geld terug. En zou fijn zijn te weten hoe dit komt.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 11 oktober 2016 om 09:56 geantwoord

Beste Anne-marie,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat er problemen zijn met het verkrijgen van dagtoegang via iTunes. Onze excuses voor het ongemak.

Helaas hebben wij geen toegang tot de administratie van iTunes en kunnen u daardoor ook geen restitutie aanbieden. Met betrekking tot die problemen moeten wij u doorverwijzen naar de support afdeling van iTunes zelf.

Natuurlijk begrijpen wij dat dit een ontzettend vervelende situatie is, dus ter compensatie hebben wij uw inlogaccount met het e-mailadres die u vermeld heeft bij dit bericht een week toegang gegeven tot onze digitale krant.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Petruschka ~ De Telegraaf

Heeft op 11 oktober 2016 om 10:06 geantwoord

iTunes geeft aan dat dit bij De Telegraaf ligt en Telegraaf zeg t dat het bij iTunes ligt. En ik ben ondertussen niet geholpen....

Alle klachten die gemeld zijn door Amkb