Klacht: Dagreis naar Disneyland niet te boeken

op 08 oktober 2017 over Citytijger.com in de categorie Online Reisbureaus

Op 12 juli 2017 heb ik via vakantieveilingen 2 tickets gekocht voor een busreis Disneyland Parijs. Het was een cadeautje voor de verjaardag van mijn dochter van 10. Ze was er ontzettend blij mee en is nog steeds in de veronderstelling dat we daar heen gaan. Maar nu lijkt het erop dat het hele feest waar ze zich zo op verheugd en naar uitkijkt, niet door zal gaan.

Het volgende is het geval:

Ik had de dagreis naar Disneyland Parijs voor 2 personen geboekt bij Citytijger, voor de datum 19 juli 2017.
Aangezien me niet alles duidelijk was en ik geen vouchers had ontvangen, heb ik gebeld naar de klantenservice. Daar heb ik gesproken met Mark Leeuwensteijn. Deze vertelde me daar doodleuk dat de reis geannuleerd was aangezien er niet voldoende aanmeldingen waren. Het is dat ik ‘toevallig’ belde… Ik werd zelfs gecomplimenteerd dat ik rustig bleef. Wat moest ik anders. Er werd me beloofd dat ik de dag erna terug gebeld zou worden en dat ik als er plek was ten alle tijden aan de reis zou deel kunnen nemen tot eind 2018.

Dan ineens krijg ik heel ‘toevallig’ na mijn telefoontje een sms met de tekst:
‘BELANGRIJK: Reis is geannuleerd, niet iedereen heeft hiervan de e-mail(s) ontvangen. Check spam/ongewenst. We zoeken graag naar een oplossing met u: 020-2617639 of klantenservice@citytijger.com. Oprechte excuses voor het ongemak’

Vervolgens werd ik niet terug gebeld over de mogelijkheden, dus de dag erna hing ik weer aan de lijn. Ik wou graag zwart op wit dat ik de reis nog tegoed had. Ik wou niet dat ze zeiden dat ik al geweest was en geen recht meer had had op de reis. Ik kon het anders nergens terug vinden. Dat vond ik wel een prettig idee als backup. Deze heb ik gekregen van Mark Leeuwesteijn. Als ik wilde vertrekken dan moest ik de klantenservice bellen om mijn reis wederom vast te leggen.

Aangezien we daarna op vakantie gingen, heb ik dit even laten rusten. Nu ik wilde reserveren, blijkt de site van citytijger.com niet bereikbaar te zijn, evenals telefonisch contact. Na gegoogled te hebben, wordt ik wel ongerust. Want ik ben niet de enige bij wie dit gebeurt is.
Zoals ik het nu in kan schatten, kan ik de reis wel vergeten.

Wat ik nu dus wil is graag mijn geld van €86 retour, zodat ik mijn meisje toch nog blij kan maken en wat anders voor haar kan regelen!

Hopelijk komt dit allemaal goed!

Geld retour en dat ik dan elders kan boeken om toch nog het verjaardagscadeau aan mijn dochter kan geven!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Citytijger.com

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Citytijger.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Zindee