Klacht: dagkaart maastricht inclusief broodje met koffie bij Cubico..

op 01 oktober 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Goedemorgen, Afgelopen vrijdag 30-09-2016 een dagkaartje maastricht inclusief versnapering bij Cubico Maastricht ingekocht. Na afrekening met Ideal blijkt op het voucher dat de versnapering ineens alleen maar tussen 10.00 en 15.00 inwisselbaar is en wordt ook op het voucher vermeld dat het niet de bedoeling is om het mee te nemen.. Dit zijn ineens bijkomende voorwaarden die je pas na het afrekenen krijgt voorgeschoteld. Dit komt wel allemaal een beetje nepperig over en dat verwacht je niet van de Nederlandse Spoorwegen. Heb verder maar van de hele versnapering afgezien en vond het zeer teleurstellend.
MVG, Louis Verhoeven

Vooraf volledige duidelijkheid geven over het extra aan de dagkaart en niet na afrekenen allerlei voorwaarden toevoegen. Is niet netjes!

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

NS