Klacht: dagkaart maastricht inclusief broodje met koffie bij Cubico..

op 01 oktober 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedemorgen, Afgelopen vrijdag 30-09-2016 een dagkaartje maastricht inclusief versnapering bij Cubico Maastricht ingekocht. Na afrekening met Ideal blijkt op het voucher dat de versnapering ineens alleen maar tussen 10.00 en 15.00 inwisselbaar is en wordt ook op het voucher vermeld dat het niet de bedoeling is om het mee te nemen.. Dit zijn ineens bijkomende voorwaarden die je pas na het afrekenen krijgt voorgeschoteld. Dit komt wel allemaal een beetje nepperig over en dat verwacht je niet van de Nederlandse Spoorwegen. Heb verder maar van de hele versnapering afgezien en vond het zeer teleurstellend.
MVG, Louis Verhoeven

Gewenste Oplossing:

Vooraf volledige duidelijkheid geven over het extra aan de dagkaart en niet na afrekenen allerlei voorwaarden toevoegen. Is niet netjes!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 18 oktober 2016 om 09:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste lezer,

Er is inmiddels contact opgenomen met de indiener van deze klacht. We hebben de klacht via onze reguliere kanalen opgepakt en beantwoord. Om deze reden ziet u de aangedragen oplossing hier niet terug. We begrijpen dat anderen mogelijk op zoek zijn naar een antwoord op dezelfde vraag of klacht. Mocht u eenzelfde vraag hebben of een klacht willen indienen, dan verzoeken wij u vriendelijk contact op te nemen met onze Klantenservice zodat wij uw vragen alsnog kunnen beantwoorden.

Wij zijn dag en nacht te bereiken via Social Media (Twitter, Facebook) of via telefoonnummer 030-751 51 55. Tevens kunt u vragen per e-mail of brief indienen en via onze chat op www.ns.nl/klantenservice contact met ons opnemen. Daarnaast kunt u bij vragen terecht op ons serviceforum via www.forum.ns.nl.

Met vriendelijke groet,
NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Louis Verhoeven