Klacht: Dagkaart bus kaartje

op 28 april 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Wij zijn vandaag met de bus weggeweest de eerste keer geen problemen gehad wij hebben een dagkaart gekocht voor 2 volwassen en 1 kind bij de terug reis krijg je te horen dat er maar 1 volwassen op die kaart mag reizen en 2 kinderen ik vind het raar ga je met je gezin dagje weg met de bus moet 1 ouder apart zijn of haar kaartje kopen wij zijn 1 jaar geleden van Zeeland na Limburg verhuist en toen was er een dag kaart voor 2 volwassen en 4 kinderen dus hier kan je nooit met je gezin een dagje weg

Als er een gezin pas komt of een dagkaart voor 2 volwassen en kinderen dus ook als je samen met je man gaat in de plaats van 6 Euro voor 1 kaartje vind ik al prima om 12 Euro te gaan betalen als je met je gezin maar op 1 kaart kan

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 28 april 2017 om 10:23 geantwoord

Hallo Rasty,

Wat vervelend dat je dit misverstand hebt ervaren.
Het klopt inderdaad dat het kaartje geldig is voor 1 volwassene en 2 kinderen tot en met 11 jaar.

We hebben op dit moment geen gezinskaart in Limburg. Ik begrijp dat je het fijn zou vinden als deze er wel zou komen. Ik zal je reactie dan ook doorsturen naar de regio ter evaluatie.

Wie weet is er meer vraag naar en kunnen we deze in de toekomst invoeren.
Bedankt voor het meedenken.

^SH
Webcareteam Arriva