Klacht: dagjes uit bonnen

op 02 mei 2016 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Vandaag zou de laatste dag zijn dat de dagjes uit bonnen zouden worden uitgegeven. Dus vandaag nog snel even boodschappen gedaan. Aangezien we met onze kleinkinderen uit willen flink extra ingekocht voor de bonnen. Kom je bij de kassa en heb je afgerekend werd ons meegedeeld dat de bonnen op zijn. Gisteren nog reclame gezien dat de actie tot morgen liep. We zijn erg teleurgesteld doen al heel veel jaren de boodschappen bij jullie tot volle tevredenheid maar we vinden dat dit niet kan. Nergens staat een briefje op is op of staat ergens dat de actie niet meer loopt i.v.m. dat de bonnen op zijn. Als we dit geweten hadden waren we ten 1e vandaag niet heen gegaan en ten 2e hadden we niet zoveel extra gekocht. de bon is hier aanwezig t.w.v. 131,24 Jumbo service gebeld maar die gaven geen reactie. We hebben de boodschappen in Hardenberg gekocht en zelfs op de kassabon staat nog spaar voor de hoogste korting. Dit grapje kost ons dus aan bonnen 32,50 vind ik een beetje veel. Flink teleurgesteld groeten fam Ziengs e-mail adres ziengs7@gmail.com tel. 0524-562220 of 0622579025

Als we alsnog de bonnen zullen krijgen

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door fam Ziengs