Klacht: dagje weg

op 28 januari 2014 over Postcode Loterij in de categorie Loterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

we waren erg blij met de prijs en omdat we met twee loten meespelen, wilden we met onze kinderen een dagje weg delen.
Omdat eerst wij en daarna zij op vakantie waren konden we pas nu de kaarten bestellen. Eerder had ik al bekeken welke mogelijkheden er waren maar nu ik inlog zijn de attracties die wij hadden uitgezocht opeens van de site verdwenen. We wilden graag naar het Spoorwegmuseum in Utrecht en naar de Hoge Veluwe.

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag toch kaarten voor deze attracties van de postcodeloterij willen ontvangen.
Bij voorbaat vriendelijk dank.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Postcode Loterij

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Postcode Loterij nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jbdeklerk