Klacht: Dagje uit naar keuze

op 12 juli 2017 over Postcode Loterij in de categorie Loterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben 2x 4entreebewijzen voor park naar keuze gewonnen; nu moet ik elke keer als ik wil weten welke parken er beschikbaar zijn, de code invoeren.
Dit heb ik net weer gedaan, maar krijg steeds de melding dat deze al is geregistreerd of de code is onjuist…
Wat is dit nu weer voor ongein, en waarom zo omslachtig allemaal?

Gewenste Oplossing:

Dat ik zonder poespas op mijn gemak kan kijken naar welk park we willen gaan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Postcode Loterij

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Postcode Loterij nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door SillekeGina