Klacht: Dagje uit app

op 09 april 2017 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb m’n munten gescand in m’n dagjes uit app maar als ik dan een uitje wil boeken doet de pagina het niet op m’n mobiel. Ik heb al voor 30 euro gespaard en heb geen idee hoe ik dit kan inwisselen want de site doet het niet op m’n mobiel

Gewenste Oplossing:

Als de site werkt op m'n mobiel en ik niet m'n 30 euro kwijt ben die ik gespaard heb

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Claudia8910