Klacht: dagje uit

op 22 juli 2016 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

wij wilde voor dolfinarium dagjesuit zegels verzilveren , nu was het zo dat we er 24 mochten inleveren , maar bij kaartje 21 wilde hij niet verzilveren, na een poosje wachten moest ik weer op nieuw beginnen, alleen de kaartjes die al waren ingevoerd konden we niet neer gebruiken, heel vervelend want dat schilt ons heel veel geld, hebben een gezinshuis en wilde er met alle kids naar toe, nu wel de kaarten besteld , maar schilt ons 52,50 , heel erg jammer, lang voor gespaard en veel boodschappen gekocht,
graag uw reactie,

Gewenste Oplossing:

altijd want we halen wekelijks voor 9 personen onze boodschappen
ongeveer per week voor 350 euro altijd vers en nooit geen problemen,
dus wat ons betreft ga zo door,

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Gerty en Suzan aalten