Klacht: Dagen lang geen internet telefoon tv

op 12 juli 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Sinds de afgelopen drie maanden hebben we steeds klachten dat tv of internet of telefoon het niet doet. Uren lang bellen en dan door verbonden worden met een Limburgs callcenter waar je de callcenter beantwoorder nog niet eens verstaat door het accent. Waardeloos geholpen worden terwijl je alles zoals coax kabel steeds door hun dient te veranderen want daar ligt het volgens hun aan terwijl ik alles al heb vernieuwd. Steeds de schuld leggen bij de gebruiker terwijl hun steeds bezig zijn hun netwerk te vernieuwen. Betaal elke maand een hoge rekening ook om dat ik geabonneerd ben op Netflix, maar ontvangst ho maar. Heb echt sinds de aantreding van Ziggo alleen maar problemen. Vandaag de gehele dag geen tv gehad. vanaf zondag jongstleden geen internet geen telefoon en nu geen tv gedurende de hele dag. Het is een schande hoe ze met klachten omgaan ze negeren je gewoon. Ze vinden het gerechtvaardigd dat ze onderhoud plegen zonder je vergoeden als je niks van ze ontvangt. Het is gewoon een malafide bedrijf die niks waar maak van wat ze claimen. Een schande zijn ze echt je wordt gewoon zwaar belazerd door ze. Maar je moet wel betalen voor hun zogenaamde geleverde diensten

De afgelopen drie maanden hebben we alleen maar problemen gehad dagelijks. Laat ze geld terug geven voor de diensten die ze niet hebben kunnen bieden vanwege hun constant veranderen van hun onderhoudswerkzaamheden, Excuus aanbieden aan de mensen die ze geen tv internet en telefoon over deze periode hebben kunnen geven inplaatst van die mensen de schuld te geven dat hun kabel of splitter verkeerd is en dat je daar aan de monteur geld aan kwijt bent inplaatst van je fatsoenlijk door te geven dat er een storing is weer eens in Amsterdam west. Neen het is een schandelijk bedrijf die totaal de gebruiker in de kou laat staan en echt een schande is.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door O Berg