Klacht: Dagelijks wakker van bezorger met lawaaiige auto bij meerdere buren om 5.15 uur.

op 15 september 2016 over Tubantia in de categorie Kranten - Regionaal

Dagelijks of meerdere keren in de week wordt ik wakker van de bezorger die bij diverse overburen de krant komt bezorgen. Hij doet dit tussen 5 en 5.30 uur in de morgen en dan niet op de fiets maar met oude auto welke enorm veel la,waai maakt bij weer starten en optrekken, slaan met portieren. Deze melding al meerder malen doorgegeven en met de vraag, waarom zo vroeg en kan er iets aan de auto worden gedaan of kan deze op een andere plek worden gestopt. Helaas na 7 x nog geen oplossing of vrbetering. Bedankt Tubantia, zou fijn zijn als er eindelijk iets aan gedaan kan worden.

Helaas na 7 x nog geen oplossing of vrbetering.
Bedankt Tubantia, zou fijn zijn als er eindelijk iets aan gedaan kan worden.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tubantia

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tubantia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sems