Klacht: Dagblad niet bezorgen, te laat bezorgen en onvoledig bezorgen.

op 25 juni 2017 over Dagblad de Limburger in de categorie Kranten - Regionaal

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het stoort ons in het bijzonder dat bij een telefonische melding je bandje te horen krijgt met een gemaakte vriendelijke stem, van een excuses, maar je krijgt het dagblad niet meer. Ondernemer, wij hebben een betalingsverplichting en jullie een leverplicht en niet, je kunt wel klachten hebben, te recht of onterecht, maar we houden de bezorger de hand boven het hooft en hij hoeft zijn fout niet te herstellen door als nog voor levering te zorgen. Is dit een zwakte of gemakzucht? We zullen de kosten van het elders gekochte exemplaar dan ook van het eerst abonnee kosten in mindering brengen. gaarne een reactie hierop. het opschuiven van een dag van de abonnement geeft geen recht aan uw verplichtingen.

Gewenste Oplossing:

Als we een gemotiveerd antwoord krijgen op onze voor omschreven klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dagblad de Limburger

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Dagblad de Limburger in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dagblad de Limburger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dagblad de Limburger

Heeft op 26 juni 2017 om 14:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Peulen,

Wij vinden het uitermate vervelend dat de krant afgelopen zaterdag niet bij U werd bezorgd. Wij hebben dit uiteraard gemeld bij onze bezorgdienst, zodat de bezorger goed gewaarschuwd wordt.

Met betrekking tot de nabezorging delen wij U het volgende mede:

Sedert oktober 2013 is de nabezorgservice van De Limburger gestopt.
Dit is een gevolg van een landelijke ontwikkeling waarbij dagbladen niet meer worden nabezorgd.
Per genoemde datum zijn de algemene voorwaarden aangepast (www.limburger.nl/av). Deze wijziging is een aantal malen in onze dagbladen gecommuniceerd richting onze lezers.
Op het moment dat de bezorging niet goed verloopt kan dit door de klant worden gemeld. Als alternatief wordt de digitale versie van de krant (gratis) geboden en wordt het abonnementsgeld gerestitueerd/ cq verrekend voor de betreffende dag waarop de krant niet is bezorgd.

Hopende U voldoende te hebben geinformeerd en onze welgemeende excuses voor het ongemak

Met vriendelijke groet

Backoffice/klantenservice

P. Gennotte-Luijs

Alle klachten die gemeld zijn door G.J.G.M.