Klacht: Dag, nachtcrème

Liesbeth57 op 25 februari 2021 over L’Oréal in de categorie Verzorgingsprodukten

De potjes van de dag en nachtcrème, L’Oréal, Revitalift laser x3 nr 28T601, deze zijn van glas met de kleur kersenrood. Heb ze gisteren gekocht en op mijn badkamer meubel gezet. Tot mijn grote schrik vanmorgen, is de kleur in het badkamerblad ingetrokken. Het krijg je er niet uit. Haal de potjes uit jullie assortiment, verschrikkelijk. Heb ik nog nooit mee gemaakt met glazen crèmes.

Potjes uit jullie assortiment halen en een coulance voor een nieuwe dag en nachtcrème.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar L’Oréal over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door L’Oréal in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat L’Oréal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

L’Oréal

Heeft op 26 februari 2021 om 08:55 geantwoord

Beste Fennie ,

Dankjewel voor je bericht over de verpakking van L’Oréal Paris Skin Expert Revitalift Laser X3 anti-rimpel dag- en nachtcrème van L'Oréal Paris.

Wat vervelend dat de kleur van de potjes in je badkamermeubel is getrokken.
De ontwikkeling van verpakkingen bij L’Oréal is gericht op eco-design, vermindering van gewicht en volume, nieuwe materialen, technologieën en gerecycled materiaal.
De keuze voor de verpakking heeft onder andere te maken met het garanderen van de kwaliteit van de formule, bescherming tegen externe omstandigheden, de textuur van het product, de uitstraling en als onderdeel van de merkidentiteit.

Fijn dat je de moeite genomen hebt om ons op de hoogte te brengen van je bevindingen. Wij kunnen je verzekeren dat je opmerking(en) worden meegenomen in toekomstige ontwikkelingen.
Wij hebben je inmiddels een persoonlijk bericht gestuurd en een oplossing aangeboden. We hopen dat je onze producten in de toekomst nog met veel plezier zult gebruiken.

Alle klachten die gemeld zijn door Liesbeth57