Klacht: dag kaartje gekocht van 6.50

op 11 februari 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb een dag kaart gekocht zaterdag de hele dag mee gereden avond wil ik in gulpen in stapen is de bus kaart niet geldig op de 47 lijn daar sta je dan komt niet thuis dan wil ik mijn geld terug heb toen die avond nog met de bus gebeld

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn 6.50 terug krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 11 februari 2018 om 12:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Kaenen,

Ik begrijp dat je restitutie wil aanvragen voor een kaartje welke je niet hebt kunnen gebruiken. Op onze site kun je precies zien waar kaarten wel en niet geldig zijn. Ik adviseer je om dit in het vervolg goed door te lezen voordat je een kaartje koopt.

Mocht je toch een 'niet tevreden, geld terug' verzoek willen indienen, dan kan dat hier:

https://www.arriva.nl/consumenten/service-contact/niet-tevreden-geld-terug-1.htm

Excuus voor het ervaren ongemak.

Met vriendelijke groet,
^Zoë

Alle klachten die gemeld zijn door Kaenen