Klacht: dag kaartje gekocht van 6.50

op 11 februari 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 11 februari 2018 om 12:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Kaenen,

Ik begrijp dat je restitutie wil aanvragen voor een kaartje welke je niet hebt kunnen gebruiken. Op onze site kun je precies zien waar kaarten wel en niet geldig zijn. Ik adviseer je om dit in het vervolg goed door te lezen voordat je een kaartje koopt.

Mocht je toch een 'niet tevreden, geld terug' verzoek willen indienen, dan kan dat hier:

https://www.arriva.nl/consumenten/service-contact/niet-tevreden-geld-terug-1.htm

Excuus voor het ervaren ongemak.

Met vriendelijke groet,
^Zoë

Alle klachten die gemeld zijn door Kaenen