Klacht: Dag en Nacht trekken timmeren op de vloer

op 06 augustus 2017 over Staedion in de categorie Woningcorporaties

Geachte heer mevrouw Na keer op keer in de nachtelijke uren vroeg in de ochtend,politie bellen die een dossier en Mutatie aanmaken over het aard van de overlast ben ik vandaag via 09008844 dit vorm van overlast op het bureau Zuiderpark om 11.00 uur uitgelegd om 6.45 heden zondag 6-8-2017 heeft mijn vrouw de politie moeten bellen omdat we ook recht hebben op een ochtend Slaaprust, die hier in uw woning niet mogelijk is ieder ochtend is onze boven buurvrouw aan het wassen perzen en timmeren op de vloer met een zwaar voorwerp om ons te pesten en haar werk te doen. Dit maken we al een jaar al mee. Ze hoest en niest schreeuwen tegen zijn baas de man met een Dwaslaesie die dit in zijn huurwoning toestaat . Ze trekt iets een tafel bankstel of een zware spul over het hele huis , om ons gek te maken en zo kunnen verhuizen . Als ze dronkig is gaat ze op de balkon staan schreeuwen en vloeken . Andere mensen die in dit gebouw de roddel tantes zijn denken dat het gedreun van ons afkomstig is, wij zijn niet uit een beerput geboren om zich zo asociaal en achterlijk te doen . Politie geeft mij keer op keer aan dat dit vorm van overlast aangemeld dient te worden bij de woningbouw Staedion . Daarom ook dit schrijven . Wij betalen onze huur op tijd daarom hebben wij het recht op een goeie nachtrust en een dag woongenot verzekering nodig. Zoals de Staedion medewerkers dat ook zeer op prijs zouden stellen van hun woongenot en nachtrust .Daarom is mijn verzoek aan mijn verhuurder om actie te ondernemen tegen dit pesterij en bedrijvigheid . Ik had de Directeur ook aangeschreven waar ik nog een antwoord op krijgt .

Ik woon al een jaar en enige maanden in dit wooncomplex maar hebben geen enkele dag van onze woning genoten door de vrouw die boven ons op 16 J woont. Die vrouw is geen verpleegkundige of thuiszorg of pgb houder zoals word beweerd , maar een niet ingeschreven bewoonster . Wij wonen hier en zie haar haast ieder dag als ze de deur uitgaat . Wij zouden tevreden zijn als een klei harde brief naar deze acteur de bewoner zou gaan dat het nu moet ophouden . 1 jaar overlast bezorgen is genoeg . Ik heb veel Video beelden van de overlast , maar kan die niet afgeven wel persoonlijk laten zien en horen Als u behoefte heeft naar de waarheid mogen jullie me logboek en Video beelden zien . Die in van mijn Advocaat Mr. mevr. Edelschaap van das aan het opbouwen bent . Het hoeft niet zover te komen als Staedion bereid is om te werken aan onze woongenot en nachtrust die door de vrouw word veroorzaakt en als zij weg is word door de acteur heen en weer getrokken , Ik heb ook een Dwarslaesie niet hij alleen maar ik ben niet zielig om de wereld aan mijn kant te krijgen . Groeten . B. Sriram.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Staedion over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door hansa_baba@live.nl