Klacht: CZ verzekering misleiding en bedrog

op 19 december 2012 over CZ in de categorie Verzekering

Na een klacht geplaatst te hebben op deze website over het consumenten pestende bedrijf CZ hebben ze mijn klacht zonder mij in te lichten op OPGELOST gezet met een lachend gezichtje er naast. Ja, voor hun misschien OPGELOST, ze hebben de klacht niet eens gelezen!

Ze hebben echter geen oplossing geboden, enkel een oude brief opnieuw gestuurd.
Kijk goed uit of je met CZ in zee gaat want ze hebben net als in Amerika juristen in dienst om elke declaratie af te wijzen, ondanks dat ze verklaard hadden het te vergoeden!

Serieus genomen worden en eerlijk naar de klacht kijken, i.p.v. oude brief sturen en status op OPGELOST zetten.

Bericht van CZ

6 jaren geleden - Beste KlachtCZ, Op 19 december 2012 stuuren wij u een persoonlijke e-mail. Hierin staan de mogelijkheden die u hebt uw geschil met CZ af te handelen. Via deze weg kunnen wij uw geschil niet in behandeling nemen. Met vriendelijke groeten, medewerker team klachten Klantenservice CZ

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door CZ in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat CZ een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CZ

Heeft op 21 december 2012 om 10:13 geantwoord

verzekerde per e-mail uitgelegd dat zijn geschil met CZ niet via deze weg kan. De mogelijkheden hoe wel doorgegeven

Alle klachten die gemeld zijn door KlachtCZ