Klacht: CW1

op 11 mei 2020 over Rituals in de categorie Verzorgingsprodukten

Ik heb een Rituals giftcard geprobeerd te verzilveren op de site van Rituals. Omdat het totale bedrag boven het tegoed op de giftcard kwam vanwege de verzendkosten moest ik de rest betalen op een andere manier. De website liep vervolgens vast en ik werd weer teruggestuurd naar mijn winkelmand. Guess what? Mijn bestelling stond nog klaar voor betaling, dus een nieuwe poging. Alleen: het tegoed op mijn giftcard is weg! Ik kan dus niet meer betalen met mijn giftcard. Saldo 0. Telefonisch contact opgenomen met Rituals, in totaal zeker drie kwartier in de wacht gestaan. Geappt: geen enkele reactie, alleen van een of andere bot dat het erg druk was. Gemaild: alleen een reactie dat mijn bericht is ontvangen en dat er iets zou gaan gebeuren. Tot op heden is er nog NIETS gebeurd. Ik ben mijn giftcard kwijt, tegoed kwijt. Rituals hult zich in stilzwijgen en op de een of andere manier is het blijkbaar errug druk vanwege corona.
In wanhoop een bericht op twitter, daar werd direct op gereageerd met de vraag ‘of ik mijn contactnummer kon geven; dan kijk ik graag met je mee. Liefs Helen’. Nummer gegeven maar niets meer gehoord van Helen.

Ik wil mijn bestelling kunnen afronden met mijn giftcard. Het zou Rituals sieren wanneer de bezorgkosten worden kwijtgescholden maar daar gaat het me niet om. Op zijn minst reageren, bereikbaar zijn en meedenken.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rituals

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rituals nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door CW1