Mijn Klacht:
We hebben een probleem met onze CV Ketel. We namen contact op met CV Ketel Support. Na meerdere keren verzuimd te komen opdagen mede door een planningsfout van Ketel Support kwam er uiteindelijk een monteur langs. Na 15 min werk zou het probleem opgelost zijn en we moesten 520 euro betalen. Toen de monteur weg was merkte we dat het probleem niet opgelost was, we kregen nog steeds lauw (bijna koud) water uit de douch. De monteur vertelde dat we 3 maanden garantie hadden en we konden hem altijd via zijn 06 bereiken. We probeerde te bellen en appen hij gaf vaak geen gehoor of reageerde niet, na zeker 3 tot 4 dagen kwam hij weer langs. Het probleem kon aan 2 onderdelen liggen melde de monteur. Hij moest overleggen met de technische dienst. Na weer 2 dagen niets gehoord te hebben namen we wederom contact op met CV Ketel Support. Toen melde ze ons dat de monteur van een extern bedrijf afkomstig was, dat waren ze ons even vergeten te melden. Zonder ons weten hadden we dus 520 euro betaald aan een ander bedrijf wat een ZZP of VOF bedrijf was genaamd: Warmtebron Nederland. En we zaten dus aan dit bedrijf en aan deze monteur vast, volgens Ketel support. Na bijna 2 weken lang geprobeerd om de monteur van Warmtebron Nederland te bereiken kwam hij telkens terug met smoezen. Dan was hij weer ziek, dan had hij een andere monteur naar ons toegestuurd, dan had de technische dienst niet gereageerd etc. etc. We zijn er achter gekomen dat we dus opgelicht zijn, feitelijk door 2 bedrijven. Ketel support heeft toegegeven dat ze een fout hadden gemaakt, ze gaven aan in een WhatsApp bericht ons een vergoeding te geven van 220 euro dit is op heden niet gebeurd. Als we bellen nemen ze niet op ze reageren ook niet meer op WhatsApp.
Gewenste Oplossing:
Ze gaven hun fout toe en wilde ons 220 euro vergoeden. Maar omdat ze dit verzuimd hebben om te doen en ons ketel probleem nog steeds niet is opgelost willen we een vergoeding krijgen van het betaald bedrag van 520 euro.
