Klacht: Customer Service niet bereikbaar

op 23 maart 2020 over Opodo in de categorie Reizen Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In verband met Corona moet een gecombineerde vliegticket AMS – KIS -JRO – AMS gecanceld worden
Customer Service is niet bereikbaar, sta nu al 4 uur in de queue.
Kunnen voorbeeld nemen aan Expedia, daar soortgelijke situatie binnen 10 minuten geregeld (en ook daar is het druk!!)

Gewenste Oplossing:

als er contact is geweest om vlucht te annuleren en afspraken zijn over refund of voucher

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Opodo

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Opodo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door theo57