Klacht: Curver bewaardoos

op 30 april 2016 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Hallo,

Wij hebben vorige week een Curver grandchef bewaardoos gekocht bij de Blokker in Leek voor 8,99. Deze bewaardoos mag in de vaatwasser. Nadien bleek het deksel niet meer te passen. Dus ik terug naar de blokker in Leek. Vraagt de mevrouw van de Blokker of ik de bewaardoos boven of onder in de vaatwasser heb geplaatst! Blijkt er een heel klein pijltje achterop de bewaardoos die wijst naar de bovenkant van de vaatwasser. De onderkant van de vaatwasser zou te heet zijn.Dus ik kon fluiten naar mijn garantie. Ik was zo pissig dat ik de bewaardoos inclusief bon heb achtergelaten in de winkel. Naar mijn mening mag iets wel of niet in de vaatwasser.En niet perse bovenin.

Ik zou graag of een nieuwe bewaardoos krijgen of 8,99 retour krijgen. De bon is opvraagbaar bij de blokker.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Blokker over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Blokker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Blokker

Heeft op 02 mei 2016 om 09:53 geantwoord

Beste heer Dijkema,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Naar aanleiding van uw bericht heb ik contact opgenomen met de winkel in Leek. Zij gaven aan dat u bij hen een nieuwe Curver grandchef bewaardoos kan komen ophalen. Deze hebben zij al voor u apart gelegd. Hierdoor ga ik er vanuit dat zij uw klacht naar tevredenheid zullen oplossen. Mocht dit niet het geval zijn dan hoor ik het graag.

Saskia,
Blokker webcare

Alle klachten die gemeld zijn door pjdijkema